Powiadomienie o lokalizacji awarii sieci ciepłowniczej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Radomsku
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej (PGK) z siedzibą w Radomsku wydało oficjalne oświadczenie dotyczące awarii sieci ciepłowniczej. Zgodnie z informacją przekazaną przez przedsiębiorstwo, usterka została zidentyfikowana. Miejsce awarii to magistrala ciepłownicza, czyli sekcja sieci o największym przekroju. Niestety, lokalizacja ta jest nieco nietypowa i utrudnia przeprowadzenie naprawy ze względu na trudny dostęp.
W komunikacie PGK podkreślono, że ekipy remontowe Zakładu Ciepłowniczego są w pełnej gotowości i pracują bez przerwy, 24 godziny na dobę. Ich głównym celem jest jak najszybsze usunięcie problemu i przywrócenie dostaw ciepła oraz ciepłej wody dla mieszkańców. W tym momencie jednak nie jest możliwe określenie konkretnej daty zakończenia naprawy i wznowienia dostaw. Po usunięciu awarii, sieć ciepłownicza musi zostać jeszcze uzupełniona wodą, co również wymaga dodatkowego czasu.
W godzinach popołudniowych miejskie przedsiębiorstwo komunalne zapowiedziało udostępnienie bardziej szczegółowych informacji na temat postępów w naprawie oraz przewidywanego terminu zakończenia prac.